Popüler Facebook Oyunlarına Tek Hile Sınırsız Can Sonsuz Bonus - Sende Bak

Güncel

En İyi Paylaşımlar İçin Takipte Kalın

2 Ocak 2016 Cumartesi

Popüler Facebook Oyunlarına Tek Hile Sınırsız Can Sonsuz Bonus


Merhaba arkadaşlar sizlere bir çok blogcunun paylaşmaktan çekindiği bir hile sunacağım. Bu hile bir çok kişi tarafından kullanılmakta. Sizlere  bu hileyi sunduğumda her oyunun hilesine ayrı ayrı bakmak için bloğuma girmeyeceksiniz. Bu benim için kötü bir durum. Önemli olan hizmet etmek düşüncesiyle açtığım bu bloğu sizlere hizmet etmek amacıyla kullanacağım. Bu yüzden bu hileyi bir çok ziyaretçi kaybetmek uğruna da olsa sizlere sunuyorum. Hileyi kullanan arkadaşlarda tek ricam sitemdeki bir kaç konuya yorum atmaları. Gelelim Tüm Facebook Oyun Hileleri adlı konumuzda sizlere sunacağım hilemize. Videolu anlatım yapıyorum bittiğinde ekleyeceğim. Video hazır olana kadar bu işten anlayan arkadaşlar için eklentinin adresini vereyim leethax.net den firefox’a eklentiyi kurup kullanmaya başlayabilirler.
Evet arkadaşlar videoyu hazırladım. Kusura bakmayın biraz geciktim. Bu aralar aşırı yoğunum ve çok hastayım. Yataktan kalkacak halim yok. Konuyu paylaştığım ve video anlatım yapacağım dediğim için duramadım ve videoyu hazırladım. Sesim biraz kötü çıkmış hepinizden özür diliyorum. Ek Olarak Hilemizin çalıştığı oyunlar ve video anlatımı izlemek istemeyenler için yazılı anlatım eklendi.
 Desteklediği Oyunlar :
  • Angry Birds – Facebook
  • Bejeweled Blitz – Facebook ve Google+
  • Bubble Island – Facebook
  • Bubble Witch Saga – Facebook
  • Candy Crush Saga – Facebook
  • CityVille – Facebook
  • Diamond Dash – Facebook
  • Marvel: Avengers Alliance – Facebook
  • Monster World – Facebook
  • Slotomania – Facebook
  • Solitaire Blitz – Facebook
  • Zuma Blitz – Facebook
Leethax.NET Facebook Oyun Hileleri Eklentisi Nasıl Kullanılır ?
Eklentimizi Mozilla Firefox ‘a yükledikten sonra, uygulamamızı yeniden başlatarak oyunun ana sayfasını açıyoruz. Hilemiz otomatik olarak aktifleşecek. Kurlumu ve kullanımı çok kolay olan hilemiz son derece kullanışlı.
Leethax.NET Hakkında Notlar
* Eğer eklentiyi kurmanıza rağmen “hiçbir şey olmuyorsa” eklentiyi yeniden yükleyin. Yükledikten sonra sayfanın üstündeki sarı baloncuğa bakın.
* Yükleme işleminden sonra Firefox’u yeniden başlatmayı unutmayın.
* Herhangi bir problemle destek olamaktan mutluluk duyarım. Yorum bırakabilirsiniz.
* Eğer eklentiyi kaldırmak isterseniz. Sırayla Araçlar -> Eklentiler adımlarını takip ederek kaldırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder